Pages

Sunday, May 9, 2010

by my fren name aziani

antara benda pasal kau yang aku tak boleh lupa
1: ko koreografer lagu cindai time orientasi f4..ko nari zapin dgn sling bag kat kepala...keluar notebook nak reka tarian..ngahahah
2: ko ban aku first time jumpa aku 'sumpah aku nyampah budak nih' wuwuwuwu =,(
ko ngan far kutuk bag poly pac aku
3: ko ske cerita mexico alih bahasa
4: kita suka berbahasa inggeris dgn british accent
5: lagu dikir barat barney 'i love u,hey!'
6: taste music yang sama...iaitu genre music yang dihina oleh lowkey, tapi disukai oleh arep
7: pakai seluar minah rempit dgn baju batch
8: teman aku pegi 'kiosk' *wink2 time bulan puasa,pura2 beli ice blended..buat penat aku pakai bedak banyak2..tp tak jumpa 'beliau' pon..ko ingat ke x nih?!
9: bersama2 dgn aku memarahi ros sebab mencbul f.k. time bulan puasa
10: 'capable'..muahahahahahahahahahhahahahahhaha
11: 'chocettes' nahahahahahhahahahahahhahahahahahha
12: meja ko penuh ngan kartun naruto...n if i'm not mistaken, fizow begitu mengkagumi meja tersebut...aku suka komik kat dpn textbook ko....n stationeries ko best..ada pen sharpie colourful
13: cooling pad ayah ko best gila..boleh lipat2...adik bongsu ko comel ya amat
14: pernah duduk beruas...kan?
15: korang tak ske MGS..tapi ko baik pulak ngan arifah
16: tak suka lagu mambo no.5
17: bagi aku arm socks hitam yang wangi time org asli
18: bila aku malas jaga adik asli, aku bg kau..ngeheheh..sorry
19: pandai masak...suka silat...pandai manage duit
20: aku suka cekau serbuk pencuci daia kau
21: kau slalu rasa wing kau bosan, lalu kau dtg ke wing aku utk bersosial..kat wing kau,kita selalu mengumpat Aiza ttg resemblance beliau dgn misae
22: pernah bagi aku protex or dettol cool sewaktu aku kehabisan shower cream....kalau ko tak bagi,dah lama aku tak mandi
23: satu2 nye manusia yang menghargai perbuatan aku membawa buletin rk perak..kita berkenalan ngan pengetua skolah lama masing2
24: antara manusia yang sudi melayan aku main kejar2 dari tangga dpn ds ke dlm block...selalunya akan terdengar budak lelaki beristighfar panjang..ish3
25: suka lari dpn rumah cikgu dollah lepas prep mlm
26: teman aku tgk alice in wonderland lepas amik result, skip sujud syukur..ish3
27: bersama2 berangan ada bf time tgk 'when in rome'..ngeee~...aisy...
28: kita selalu gaduh, n tak ckp beberapa hari..sepanjang tempoh tersebut, aku akan pura2 happy...tp deep inside aku bosan gila!...kalau aku buat lawak kat ros pun, dia buat bodo aje

that's all..aku harap kau sempat baca ni..sob...tp sumpah aku tak jumpa dah besfren mata besar mcm kau...waaaaaaa!!!!! gud luck kat matrik,najihah

3 comments:

aziani said...

oh bebeh

Ros Amanina Raziki said...

yes bebeh!!!

NAjahSan said...

ohhh yess bebeh.. hahahaa..
mekaseh aziani.. ak sayaaaaaaaaaaaaaang korang :D

Post a Comment